Over Ons

Professioneel, persoonlijk en informeel

Nadat ik tien jaar als rijksaccountant bij het ministerie van Financiën had gewerkt, besloot ik in 1992 mijn eigen accountants –en adviespraktijk te starten. Aanvankelijk waren we gericht op het samenstellen en de wettelijke controles van jaarrekeningen en maatwerk belastingadvies. Vanaf 1998 groeiden we hard en gingen we ook administratieve diensten voor onze klanten uitvoeren.

De afgelopen jaren heb ik toegewerkt naar een advieskantoor dat Spek Accountants & Belastingadviseurs nu is. Een one-stop-shop met een persoonlijke en no-nonsense aanpak, waar klein-, midden- en grootbedrijven zowel hun financiële als fiscale zaken kunnen onderbrengen. Van de salarisadministratie tot financieel en fiscaal advies op maat.

Cees Spek

Waar zijn we goed in

Het uitvoeren van wettelijke controles is een belangrijk onderdeel van onze werkzaamheden. Daarnaast schrijven en beoordelen we jaarrekeningen en geven we specialistisch financieel en fiscaal advies.
Sinds 2008 bezitten we een vergunning van de AFM (Autoriteit Financiële Markten) voor het uitvoeren van wettelijke controles namens de WTA. (Wet Toezicht Accountantsorganisaties) We zijn daarmee een van de circa 300 kantoren met een vergunning om wettelijk verplichte controleopdrachten te mogen uitvoeren.

MISSIE & VISIE

We willen onze cliënten en werknemers het beste bieden met respect voor maatschappelijke normen, waarden en overtuigingen. Daarin zijn we ambitieus, gemotiveerd, onderscheidend, relevant en authentiek.

Team

Ons team van ervaren collega’s en jong aanstormend talent bestaat uit administratief medewerkers, accountants-administratieconsulenten, registeraccountants, fiscaal juristen en een IT-auditor.

Omdat we een gezonde werk-privé-balans belangrijk vinden, maken we tijd vrij voor studie en ontspanning en werken we zelden over. Met als resultaat: trouwe en tevreden medewerkers en een laag ziekteverzuim bovendien.

Maak kennis met ons team